ohhh, written in the stars A million miles away A message to the main...



lite seg på den här fronten känner jag. skolan rullar på, fortfarande lika softisch, fått våra datorer också! kunde ha slutat kl halv tio idag, men eftersom jag är duktig och har språk så slutade jag vid tre. hade rast i två timmar innan språket, så jag, sara, jessica, anna och kajsa åkte ner till stan och åt chicken-kebab myyys. sen vid halv tolv tog jag och kajsa bussen tillbaka till skolan. tyska blev det då, och lycklig är jag som har med jonna, ebba, fanny och elin också! sjuuuukt pinsamt var det, alla satt knäpptysta när dom stora killarna var med på vår lektion, kul att dom ska vara med på alla lektioner! haha piiiniiit. bulle i cafeét med jonna och ebba blev det, sen bussen hem. mamma har fått hem en massa braiga filmer, får se om jag kollar på nån sen ihi.


kajsa, sara, anna, jessica och jag



sara, kajsa, anna och jessica



jessica, kajsa, anna och sara



jessica, sara och jag. ni är bra, ni är bättre, ni är helt enkelt bäst!


 

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0