rullarN och glidarN , hahaha

jag, sara, matilda, jessica, ida och clara drog en random kväll igår. fyfan va vi gick, har nog sett hela ljursla och åby nu tror jag. alldeles för många fester blev det tillslut, och allt var skit typ. alla 6 gick hem till ida sen, sent. gjorde nattkäk, och satt och skrattade åt allt fult. idag vaknade vi fresha och söta vid halv elva. vid ett blev det bussen till kimstad station, där mamma och lovisa hämtade mig. vi åkte till mediamarket och jag fick ny mobil!! sen tog vi även en runda inne på ingelstad shopping, tack mamma och pappa, ni är bäst! <3


matilda och jag



matilda och jag



matilda och jag



sara



sara, clara, matilda, jessica och ida



sara och clara



matilda, jessica och ida



tjejerna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0