seasons come and go, but I will never change, and I'm on my waaaaay



torsdag idag, även fast vi inte gör nått speciellt jobbigt i skolan så längtar jag efter helg. idag har vi haft matte, är klar med veckans-planering, skönt. vi avslutade dagen med svenska då vi var på stadsbiblioteket, valde böcker och sen satt vi bara och softade. är as-trött när jag kommer hem varje dag efter skolan, även fast vi inte gör nått och + att jag går och lägger mig tio varje kväll typ, skönt som fan är det! aja fredag imorgon iallafall, engelska och idrott står på schemat då.

skulle lägga in bilder när jag kom på att jag sitter vid fel data, så dom kommer antagligen imorgon. två bilder från sara blir det istället!

jessica, jag, kajsa, anna och stoffe



sara, jessica, jag, kajsa och anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

va använder du för foundation?

2010-09-09 @ 21:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0