solen

ígår hade vi skola från halv nio - halv tio, sen fick vi sitta i skolan och vänta på våra mentorssamtal. vid halv ett var vi klara. jag, sara och jessica mötte upp lille koppen som vi inte träffat på ett tag, även stoffe, måns och marcus hängde på ett tag. sen gick vi och mötte upp matilda, rebecca och fabian. vi vandrade runt på stan ett tag, och "tillslut" kunde sara, matilda, jessica och jag gå och fika. vi slog oss ner på waynes coffee utomhus, jakob, fabbe och simon kom efter ett tag och joinade oss. jag kom hem vid halv sju och då blev det krubb, sen la jag mig och soffan och mådde inte alls bra, så vid nio fick det bli sängen då jag slocknade direkt!

idag är vår klass lediga, så jag har sovit ut ordentligt. ca 13 & ½ timmas sömn inatt, känn på den ni! :)


frukost i skolan igår



marcus och måns



stoffe



jessica och sara

 


sara och matilda



jag och jessica



jessica och simon



jessica, simon, jakob och sara



matilda och simon



jakob och sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0