STUDIEDAG

blev väckt av ett random samtal av matilda imorse, söt hon ska vara min lilla bulli! så jag gick upp då vid halv tolv, åt frukost och sen har jag bara tagit vara på studiedagen genom att softa base. var och klippte mig förut, rip mitt långa hår!! 10 cm åkte av, det är fan 1 dm ju!?!?!?! men får tänka på det bra, mitt hår mår mycket bättre nu och ser mycket freshare ut också. tur att mitt hår växer som ogräs he-he-he. pizza-krubb blev det idag, nääjs som fan =)

                              

MITT FINA HÅR PÅ BILDERNA

sorgligt att den sista av bilderna togs i fredag!! nu är det inte alls lika långt, buhuhu.

Kommentarer
Postat av: matilda

det blev säkert as bra bästa du :D <3

2010-09-21 @ 22:02:52
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0