kladdkakakladdkakakladdkaka

jag och sara kirrade chili & wook efter skolan, underbart! jessica var med en stund, mötte även upp grabbarna grus som man nästan aldrig träffar längre, trevligt som vanligt. vid sex blev det friskis och svettis med clara och rebecca. det är så himla kul, och jag är så sjukt taggad efter träningen också, det känns riktigt bra!! drog mig hem en snabbis, duschade, packade väskan och tränade lite engelska redovisning, tog sedan bussen hem hit till sara, matilda och jesper. vi har gjort ägg-mackor och käkat kladdkaka.. inte bra, men det har vi förtjänat hihi (a) blir film nu I think? om inte jag somnar hehe. hörs imöra gott folk!


super seriös hihihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0