Before the life of me, I dont see why, you don't see like I do.


njöt verkligen av varenda sekund av min sovmorgon imorse, skönt som tusan. åkte till skolan vid 12 och på började skrivandet av ett rollspel som vi ska framföra om några veckor på tyskan, kommer blir grymt tjejer! fick sluta vid 2 så då hann jag med tidiga bussen hem, u-n-d-e-r-b-a-r-t. följde med mamma och handlade. idag var det jag som ansvarade för middagen i familjen, smaskigt blev det. har suttit och försökt mig på några tal i matteboken under kvällen. nu inväntar jag big brother för fulla muggar, avsnittet igår var galet kul enligt mig så nu är jag nyfiken på vad som kommer hända i kvällens avsnitt hehe. hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0