I'm somebody that you should know

en händelserik och skön måndag. från klockan 8-halv 4 idag stod min klass inne i "riktiga" restaurangen som vi har på skolan och lagade mat till gästerna. riktigt kul att få prova på och få ta eget ansvar! alldeles trött i hela kroppen tog jag bussen hem. softade och käkade pannkakor med familjen. sedan satte jag mig bakom ratten på bilen, och för första gången i hela mitt liv har jag kört bil! gick riktigt bra för att vara första gången och det var himla kul. gav mig sedan iväg på långpromenad med lillasyster, 1½ timma gick vi och det känns väldigt bra nu! underbart vårväder har det varit idag. kommer somna som en stock ikväll hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0