You better lose yourself in the music

gårdagen spenderades i småland med mysigt påskfirande med världens bästa släkt! började med tidig uppstigning och sedan en bilresa i ca 2 timmar tillsammans med anton och johanna. mamma, pappa och lovisa åkte i en annan bil. först var vi hemma hos farmor med kusiner och käkade gott, sedan hämtade vi mormor och åkte hem till kusinerna i vimmerby för ännu mera gott käk. kunde rulla hem hela vägen själv igår efter allt käk (men det gjorde jag inte), usch vad mätt jag var. hade en grymt mysig dag. kom hem rätt sent och somnade direkt efter en stund framför datan.

idag har jag legat i solen från klockan 12-4, så jävla underbart varmt. varit en duktig tjeja och oljat det sista på altanen också. ätit god mat+efterrätt med familjen och kollat på big brother. verkar bli en seg lördag, så jag säger tusan godnatt nu!


mycket text. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0