I'll be there when you're insecure

vilken helvetes dag, var i skolan från klockan åtta till klockan fyra. jobbat i serveringen i restaurangen hela dagen och det gick över förväntan väldigt bra för att vara första gången, och det kom också fler än två ynka gäster som tur var. smarta vänner jag har också, drar med nyckeln till mitt skåp där jag har mina saker osv.. haha! blev fika på fräcka efter skolan med tjejerna och sen en liten sväng på stan innan jag åkte hem. nu har jag duschat, jag har ätit, tagit värktabletter och nässpray, men jag är så in i nordens seg från topp till tå ändå. förkylningen och huvudvärken tar kål på mig. seee you


KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS!!!
haha

sebastian, jag och jessica när vi skulle visa vilka vi egentligen är, spännande resultat måste jag säga! så jävla fulaaaaa


Kommentarer
Postat av: katten

HAHA bilden är så ful att jag nästan gillarN xd fyyfan <3

2011-08-31 @ 21:43:39
Postat av: bella

haha den blir snyggare och snyggare efter varje gång man kollar på den :D

2011-09-01 @ 22:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0