dom tror att jag är en farlig och galen tjej..

igår; praktik och sedan mötte jag upp sara, matilda och jessica för en lång och mysig fika. sjukt himla underbart att träffa dom igen, var äckligt länge sen sist. blev lite knas i slutet, två tvillingar skulle åka med samma buss som mig, ovanligt att dom missade den? nej va ha ha ha! kom hem, käkade och sedan somnade jag.. klockan var 7?!?!? min vän sara kallar mig nu för pensionär. men ni ska veta, 11,5 timmars sömn var inte alls dumt!



snodde två bilder från hottemptations!

Kommentarer
Postat av: sara

min pensionär hihi som ska ha feber imorgon också HAHA <3

2011-02-18 @ 00:05:20
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0