För ikväll är vi kungar

kom iväg himla sent igår hehe. men vid elva kom iallafall sara, crille, jessica och challe och hämtade mig. vi påbörjade vår nästan 1,5 timmes långa bilresa i linköping med dunkande musik och grejer. körde vilse en miljon gånger. och när vägbeskrivningen lät så här, "åk upp för backen och när den vänder på toppen åker ni ner igen", då började vi undra om vi någonsin skulle komma fram. men vi klarade det, halv 1 var vi framme hos danne. festen var seriöst helt sjuk, har aldrig sett så mycket folk på en hemma fest i hela mitt liv! vi dansade och sjöng tills våra röster tog slut, eller ska jag säga musiken för vi fortsatte sjunga utan haha. jag hade så jävla kul, helt sjukt! riktigt kul att träffa nytt folk i en ny stad också! vid 3 nångång påbörjade vi hemresan, kom hem runt 4 nångång. somnade dirr kan jag lova.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0