vi svävade på molnen

var hemma från praktiken igår. städade rummet, fixade mig och taggade hela dagen med musik. tog pendeln hem till kajsa med jessica vid 6, där också elin och alexandra var. lite mer fix och sedan drog vi och mötte upp anna och sara, sedan vidare hem till selve på förfest. blev himla lyckat där med massa trevligt folk. sedan drog vi allihopa vidare till Deja Vu. där vi sjöng och dansade för fulla muggar. helt sjukt hur roligt jag hade denna kväll!!! crille och sara hämtade oss vid 2 ungefär. himla otur vi ska ha hela tiden. garvar när jag tänker på't, när vi satt där i bilen och värmen försvann på ett kick haha! slutade med att mamma fick komma och hämta mig, och jag var hemma vid 4 inatt ungefär. så jävla fult. somnade på en sekund tror jag heh. bilder får ni senare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0