you took my heart

blev inget småland igår. runt 8 på kvällen åkte jag, sara och matilda till ica med deras mami och köpte med oss en himla massa svull, sedan skjutsade hon oss till jessica. blev en tjockis kväll med mina bästa vänner som jag älskar mest i hela världen. big brother, zombie filmer och sedan remixer av big brother och zombie filmer kollade vi på, helt sjuk haha! pratade också en himla massa eftersom det var riktigt länge sen vi hade en kväll som denna.

idag väckte jag brudarna och käkade frukost med dom, sedan drog jag till frisören och slingade håret. äntligen säger jag, den groteska utväxten är borta hihi! sedan åkte jag tillbaka hem till jessica och brudarna. vi kollade film och fettade oss lite mer med fett hehe. crille hämtade oss runt 5, åkte hem en snabbis och käkade. sedan till norsholm och mötte upp matilda, jesper, milla och teddy. vi åkte med jesper som för övrigt tog körkort idag (GRATTIS!!!). till stan åkte vi och kollade bio, love and other drugs och den var riktigt bra! efteråt mötte vi upp sara, crille och jossan. fick skjuts av crillert, nice.



en bild från kvällen, himla bra kvalité´må jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0