If I never lied, than baby you'd be the truth

hade kök hela dagen i skolan idag. gjorde fiskgratäng som blev riktigt god och så fick vi choklad-mouse till efterrätt, gott! slutade vid två och då tog sara och jag bussen hem. skulle egentligen tränat, men ingen av oss orkade vänta i två timmar på att den skulle börja hehe. blir träning klockan tolv imorgon istället!

gullig min storebror ska vara så här på kvällen.. först kom han upp på mitt rum och frågade om jag kunde göra chokladbollar och då sa jag nej. då går han ner och skickar sms istället "kan du inte göra chokladbollar?", då kunde jag inte säga nej längre haha! smaskens utan kakao ska ni veta, hehe fail. 


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0