TORSDAG

vaknade sent idag. trodde att det fortfarande var natt då (har sne-tak och fönstrerna var täckta med snö, så rummet var totaly svart) hehe. kollade på "the deep", käkade och fixade mig. efter att fått väntat på en pendeln som var 45 minuter sen, kom jag, sara, matilda och jossan in till stan. köpte lite gottis och gick sedan upp till victor (vp). där har vi spenderat kvällen med han, basse, jesper, challe, lucas och krille. chillade lite granna, spelade fifa (som jag och sara förövrigt ägde på - jag gjorde självmål med målvakten), lyssnade på musik, svullade och bara hade det trevligt! jag och sara sitter hemma hos henne nu, med en varsin data (HAHA). ska slå på en skräckis som vi nyss laddade ner. hörs imorgon, puss!

BILDER FÅR NI IMORGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0