Sommarlov

oh herregud. ni fattar verkligen inte hur sliten jag är, mitt huvud och min kropp. fy tusan va trött jag är! blev precis väckt av lillasyster. igår vaknade sara och jag upp döda efter en natt på 3 timmars sömn, drog till skolan på skolavslutning. lyckades både göra bort mig och få stependium haha! när jag kom hem sov jag fyra timmar, slängde i mig mat och sen åkte jag iväg till vånga med sara, tildis och jessica. har haft en sjukt galen natt med väldigt goa vänner. vi kör på den här va, VAFAN hände inatt egentligen? HAHAHA. det är nog ingen som vet. låg vaken till tio imorse med katten och stoffe, sen somnade jag i en säng med fem pers. lyckades kamma hem 1 och en halv timmas sömn inatt. kom hem vid halv två idag, slängde mig i duschen, käkade lite och ungefär sen dess har jag sovit. fan va trött jag är just nu. men nu blir det grillat med familjen, seee you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0