'Cause a day without you, just isn't fair.

slutade första lektionen redan vid 9 idag. drog till donken och satte mig där med tjejerna. blev brunch-käk, och sedan satt dom kvar och höll mig sällskap tills det var dax för mig att dra tillbaka till skolan. hade tyska ifrån 12-3. sötaste tjejerna ebba och jonna i cafeterian efter tyskan då ihi. skulle egentligen fika efter skolan med tre girls, men det blev inte så. fick inte ens träffa matilda, vilket jag tycker var himla tråkigt! en seeeeg gullunge är vad du är, he he he ♥ nu ska jag kolla på efterlyst, hejdå.

läkarbesök, skola, bibban (plugg med sara) och sedan afrodans, så ser morgondagen ut!



Kommentarer
Postat av: matilda

buhu :( <3 <3

2011-03-09 @ 21:30:26
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0