Make me move like a freak, Mr. Saxobeat.

hade hotell från 8-11 idag. dom kom och informerade oss om vad det skulle innebära att välja hotell till tvåan sen. det blir nog restauranginriktningen för min del trots allt, för hotell är nog inte min grej. slängde i oss lite mat och sedan drog jag och sara ner till friskis och körde ett medelpass. efter det gick vi och solade, och sen tog jag bussen hem. har kollat på big brother hela dagen, snart ifatt nu jessica haha! har även duschat och jag känner mig som en människa igen wiho.

börjar 12 imorgon. kunde vart ledig, men jag har språk! får ju iallafall en liten sovmorgon och sen är jag ledig på torsdag, ska bli riktigt skönt! vi tjejer ska förmodligen hitta på något imorgon, får se hur det blir. puss.


4 bilder från dagen!


Kommentarer
Postat av: ebbiss

söt du är bellsan hihih! <3

2011-03-16 @ 18:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0