letar efter nått att säga som kan ändra allt

hej på er! hade hotell från halv 9 till halv 12 idag, gjorde klart sista uppgiften och fick glädjande besked utav läraren. drog ner på stan med mina homies jessica och sara efter skolan, där vi gick runt och shoppade lite smått innan vi tillslut hamnade på chicken för lite krubb. nån timme senare kom även our babe tildis och joinade klubben. micket trevligt med prat, lite mer stan och sedan en helt galen bussresa hem med dom, inte normala nånstans. förresten vädret, vafan är det här? snöstorm för tusan.

har pluggat ihjäl mig idag, typ. matten kan dra så långt det bara går, hejdå med den. imorgon börjar morgonen med nationellt i engelska och sedan avslutar jag dagen med lite rollspel på tyskan, jag dör lite lätt när jag tänker på't.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0