No one ever said it would be so hard

åkte hem till min kära vänner sara och matilda igår, sjukt underbart att få träffa speciellt tildis igen! åkte sedan till stan med sara, shopping, käk och sedan avslutade vi dagen med en mysig bio - pirates of carribean. jessica (som var på samma bio som oss, fast i ett annat sällskap) och jag följde med hem till sara. grymt mysigt att vi fyra fick umgås och mysa ihi. jag, sara och jessica somnade alldeles för sent inatt - jävla faffel haha!

vaknade och då gick vi ut och la oss i solen och blev som tre stekta bacon. sara & jessica skulle in till skolan för lite kompletteringar, så då passade jag på att följa med för att ta reda på lite betyg. VG i både matte och idrott, känns underbart fan!!! stan med sara en sväng därefter, sedan pendeln hem till henne en sväng och sedan åkte jag hem to maaah home. 


              
                                                                                 du är grym! ♥

Kommentarer
Postat av: sara

DU ÄR GRYM HJÄRTAT!!! min fotograf HEHEH! faffel är kul bellut och omogna äpplen <3 haha!

2011-06-01 @ 00:43:51
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0