To keep you forever.

var länge sen jag var så irriterad en morgon som jag var igår. tog bussen till skolan och när jag öppnade väskan i skolan för att ta fram mina kock-kläder ur väskan insåg jag att lillsyrrans idrottskläder låg där i, jag hade tagit fel väska! så bussen till blacka blev det för att byta, sen buss till kimstad, sen pendel till resecentrum och sen spårvagn till skolan, var framme vid halv 11 igen. tog ju bara 2 & ½ timma. när jag kom tillbaka till skolan var jag med och bakade bullar, kakor och tårta, smaskens! fick sluta vid halv två så det var skönt. la mig framför tv:n med saft & bulle när jag kom hem för att lata mig igenom några big brother avsnitt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0