never say never

efter skolan igår gick jag och lunchade med sötisarna kajsa och anna på fräcka fröken. tog tåget till kimstad och där blev jag hämtad av min fina pojke. vi åkte hem till mig en sväng och softade framför tvn några timmar. på kvällen åkte jag hem till anna i krokek. spenderade kvällen med ett himla härligt gäng tjejer. spelade spel, skrattade tills våra magar krampade, rökte vattenpipa och bara hade det mysigt. jag och kajsa sov kvar där inatt. idag har vi softat till tusen i hennes säng framför vänner hela dagen. är hemma nu, har käkat o duschat så straxt åker jag hem till mina fina vänner sara och matilda, clara och ida kommer även dit. får se vad denna kväll har att bjuda på! pusss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0