Det är världen som är sjuk

sara och jag bodde i hennes soffa hela dagen igår med en varsin data hah. framåt kvällen drog vi till blacka och käkade pizza med fille & stoffe - trevligt! sedan mötte vi upp ett gäng människor. kvällen blev inte alls som vi hade tänkt oss. långbord ute, krök, lägenhet, tv-spel, och en massa utehäng sammanfattar vår kväll bra. tog oss flera timmar att komma hem till jessica hahah. vi fyra kom hem till henne runt 5 imorse, somnade dock inte förens 6 tror jag. jessica o jag vaknade typ halv tre idag - döda. är hemma nu och har duschat osådär, UNDERBART!!!


bilder från både miggg och katten!






                                                           

                                                                                     grymma vänner jag har :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0