Undanflykter och självanklagan

bara velat dö denna dag. engelska B och matte B är inte världens bästa ämnen dagar som denna. har softat i soffan i stort sett sen jag kom hem, gjorde klart engelskan också. skönt. känns som jag håller på att bli sjuk osv, usch!



känner mig mörk och dyster idag så fick bli en mörk bella :)


när vi tre sitter döda på matte lektionerna, aströtta och garvar åt allting så blir det ju trots allt rätt kul - speciellt om fanny är i farten. här har ni ett tydligt exempel!
 

- fanny vad är det där?
- jag ritade tre blommor och då såg det ut som den ena blomman satte på den andra.. så då ritade jag dit armar och ben på den ena så det skulle bli ännu tydligare! *asglad*
- hahah wtf?

 klockrenare tjej får man nog leta efter tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0