Where you think you're going?

i fredags var det sista dagen på praktiken, känns lite tråkigt eftersom både fanny och jag har trivts jättebra där. på kvällen var jag hemma hos tobias och firade honom tillsammans med hans släkt, det var riktigt trevligt! på natten gick vi upp och hämtade hans bror i finspång. i lördags fyllde världens bästa kille hela 20 år, (grattisgrattisgrattis igen älskling!!). åkte till stan med tobbe o pinky då tobbe invigde systemet hah. på kvällen hade tobbe födelsedagsfest hemma och det kom en massa trevligt folk. alla var rätt dyng packade i slutet, och vi somnade tillslut nångång på morgonkvisten haha! mådde som ett as när jag vaknade igår.. storstädade, sov, käkade pizza, duschade, sov, ungefär så såg min dag ut igår. en riktigt bra helg!!


bilderna kommer från simones blogg - sajmone.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0