Last weekend

Tänkte bara lägga upp lite bilder och berätta om förra helgen då jag hade så jävla kul med min finis pojkvän och mina underbara vänner! På fredagen var vi ett litet gäng hemma hos Fannys bror och förade och sedan drog vi ut på krogen. Jag hade en helt grymt jävla bra kväll, eller det tror jag vi allihopa hade! På lördagen blev det förkrök hemma hos Rickard innan vi sedan fick skjuts till Flygeln där vi kollade på konsert när Sabaton spelade. Det var inte riktigt min och Tobbes musiksmak, så efter några timmar drog vi vidare hem till Elvira där det var lite fest. Tobbe och jag fick sedan skjuts hem till han. En bra kväll det också alltså!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0