Och vinner ditt hjärta men flyr iväg

hade en riktigt rolig kväll/natt/morgon igår med bästa vännerna!! först blev det lite fix hemma hos twinies och sen åkte vi hem till jerre på lite krök med några söta pojkar. sen skjutsade robbin oss tjejer till klippan där det var fest. jessica och jag drog vidare på efterfest hemma hos daniel runt 2 inatt med några trevliga pojkar. jag avrundade natten/morgonen runt 6 imorse, men resten körde på till 9 tror jag hahah. mami hämtade mig vid 1 idag. nu efter ett jävla långt bad, lite piller och stora mängder vatten känner jag mig nästan levande igen, mår fortfarande som jag kanske förtjänar hah. måste plugga nu, ingen som helst ork till det! tjooooo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0