& Let Mi Tell Ya Bout De Girls Dem

chillade hemma hos felicia igår med lite folk, det var trevligt! vid 12 åkte vi till johan en sväng, men vi passade inte riktigt in där kände vi hahah. sara och jag gav då upp kvällen och fick skjuts hem till henne där vi myste ner oss i soffan med en massa svull och kollade på filmen "dude, where's my car?". vi två låg och garvade ihjäl oss ungefär. vid halv 4 kom tobbe och gjorde oss sällskap. kollade psyk-film och hockey till ungefär halv 6 imorse, sen gick han och jag hem till han och sov. anton hämtade mig hos tobbe idag, har duschat och käkat. ska straxt börja fixa mig, ska till kyrkan på stipendieutdelning sen haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0