She acts like Summer and walks like rain

har haft långledigt och det har vart hur skönt som helst! imorgon ska vi tillbaka till skolan, dock tror jag inte att det blir så jätte långvarigt hahah. tobbe fick komma hem från sjukhuset i torsdags, och jag har vart med han i stort sett hela tiden sen dess. i fredags myste jag hos ida med några söta brudar vilket var himla trevligt. tobbe och jag firade simone och min bror i lördags (båda hade fyllt 20!), så vi var en kortis på båda ställena. igår låg tobbe och jag ute i solen tills det blev tooo hottt. på eftermiddagen åkte jag till stan med mami och lillsis, fick med massa fint hem, tacktacktack!! på kvällen träffade jag sara, tilda och jessica en sväng, så himla länge sen, BÄSTA! ♥ sov hos mitt hjärta inatt och idag har jag jobbat från 9-3. kändes rätt surt att stå i ett kök hela dagen när det var hur fint väder som helst! avnjöt en riktigt smaskig grillad måltid ute på altanen med familjen förut, mysipysi.


bild från simones blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0