bra dagar.

I torsdags tog Jonna och jag bussen in till stan, där mötte vi upp Disa<3 Först käkade Jonna och jag på donken, Disa hade redan käkat, sen gick vi till ett cafe´  satt och pratade och hade det mys! Sen gick vi till utebion där mötte vi upp Hampus, Zako och Jakob. Vi kollade på utebion och snackade typ. Allihopa tog bussen hem efter och jag hängde med Jonna hem. Hihi, runt kl 01:00 kom Stefan, precis när jag skulle "vila"... vet inte vad vi gjorde mest flummade tror jag. Han åkte hem kl 04:30, Jonna och jag somnade kl 05:00 tror jag.

I fredags gick vi upp kl kvart över 7!!!!!!!!!!! herregud 2 timmars sömn, vi tog bussen in till stan och sen tog vi en buss från resecentrum till valdermarsvik. Vi skulle åka till Jonnas farmor. Haha, vi somnade på bussen och när vi var framme i Valdermarsvik fattade vi inte att det var sista stationen så vi satt kvar. Men sen sa han det och då gick jag av först och då stängde han dörrarna och började köra iväg, Jonna var kvar, haha jag fick värsta paniken typ xD Men sen stannade han och ut kom Jonna! När vi kom hem till Jonnas farmor sov vi till kl 16:00, då gick vi ut och solade. Sen käkade vi.. på kvällen satt vi i stugan och hade så himla kul xD Smsade och snackade i tele... PITA ,asså det var verkligen jättekul! Tror att vi somnade kl 01:00.

Idag gick vi upp kl 11:00, vi käkade frukost och sen gick vi ner till nått berg, där låg vi och stekte och badade hela dagen och sen gick vi hem och körde "bikinifotboll" haha. Vi åkte hem med Jonnas mamma kl 19:00 tror jag.


badabada!





haha, Stefan somnade! xD

pusshej♥

Kommentarer
Postat av: jonna

jag tycker om PITA (a) <3

2009-08-09 @ 03:07:10
URL: http://ceciliajonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0