1 december

idag hade alla 9:or volleybollturnering. mix-laget, där i var jag. tack vare axel vann vi, men vi alla var nog lite sådär bäst tycker jag. haha vi var agenter/livvakter, till "flickorna" i våran klass. vi slutade i allafall tidigt och det var riktigt skönt. jag, lina och fanny gick till irene efter, för att prata om no-provet som vi har imorgon. trodde att jag skulle fatta mer, haha men icke sa nicke. jag glömmer hela tiden bort slutet på frågan, hur kommer det här gå? jobbig vecka, många läxor hit och dit.. längtar till helgen nu.

måste kolla lite till på provet, innan jag somnar.. jag kan ju lika gärna sitta uppe till sådär ett kanske, för jag kan ju ändå inte somna, jobbigt är det.  

btw 23 dagar kvar till julafton, läängtar ♥

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0