fredag

damn vilken dålig uppdaterare jag har blivit, ska försöka ändra på det!

veckan har varit väldigt soft, inga läxor och det var väldigt länge sen jag inte hade några kan jag lova. i tisdags åkte jag in till stan med jonna, disa och evelina. disa skulle klippa sig, så jonna och jag gick på stan själva och softade runt lite. vi snackade om massa minnen från i somras, oh shit vad jag längtar tillbaka.. vi var nästan varje dag och hittade på massa roligt. efter stan åkte vi till blacka och där kollade vi på vem som blev backas lucia med hampus och hans "gäng".

resten av veckan har varit riktigt soft !

fredag idag, som jag har läääängtat. ska snart dra till sara och matilda, jag tror att vi ska till jossan men får se.

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0