what a night!

jag åkte till jonna kl nio igår. vi satt oss vid tv:n, för vi hade tänkt att köra en chill kväll. men då fick jag sms från matilda, hon undrade om vi ville komma på fest hemma hos henne. haha något sånt erbjudande kan inte vi tacka nej till. så vi fixade oss på en timme och sen tog vi bussen till kimstad. haha det blev ju som det blev, men jag hade kul iaf. vi tog bussen hem kl halv två iaf. när jonna och jag kom hem till henne kollade vi på film med julia, mysigt (a) vi gick och la oss halv fyra tror jag.

idag blev vi väckta kl elva, vi gick upp och käkade frukost. sen satt vi vid datan och jonna taggade inför sin första match. vi käkade pannkakor och sen kollade vi på wallander-tjuven. kl halv fyra följde jag med och kollade på jonna och disas match, dom vann med 16-12, riktigt duktiga var dom. ebba och fanny kollade också på matchen. efter matchen följde jag med hem till jonna en stund och sen hämtade mamma mig.

imorgon är jag ledig från praon för jag ska på läkarbesök, så SKÖNT!

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0