helgen

igår tog jag moppen till jonna och sen åkte jag, jonna och disa och kollade på fotboll i blacka med becca. det var blacka mot söderköping tror jag? :) vi tog bussen hem, jonna och jag var utelåsta så vi gick hem till disa. jag förhörde dom lite på hemkunskapen och sen gjorde vi en smarrig matpaj. haha, sen var jag och disa mycket roliga på sms. på kvällen följde jag med jonna till blacka igen, och senare kom även disa. vi gick runt i blacka, köpte chips och sen när det blev kallt gick vi hem till oliver. där satt vi vid datan och hade kul hahah. klockan halv ett tog vi bussen till norsholm, disa gick hem till sig. och jonna packade sina saker och sen tog vi moppen hem till mig. där lämnade vi jonnas väska och sen åkte vi till stefan. där var det fest, eller den var väl slut när vi kom.. det var någon j*vel som hade snott två mobiler och en kamera. vi var kvar tills alla åkte hem och då åkte vi också hem, tvättade bort sminket och sen satt vi oss vid datan. vi somnade klockan fyra tror jag.

idag vaknade vi klockan halv tolv, käkade frukost och sen gick vi och "sov" igen. jonna åkte hem klockan ett tror jag. resten av dagen har jag typ bara softat framför datan för det har regnat nästan hela dagen.

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0