helgen

segast.nu=bella. i fredags åkte jag in till stan med jerre och fabbe en sväng efter skolan, mötte upp sara och sen gick vi och kollade lite. vi köttade hem med pendeln till henne och fixade oss. vid tio tog sara, matilda och jag pendeln till stan och där mötte vi upp jessica, jessika, lisa, emilia, jerre och jakob. gick till en failad fest i hamnen, allt folk drog till max istället, fest där.. haha nedå. tog pendeln hem, jesper var roligast. i lördags tog jag en lång sovmorgon, på kvällen åkte jag till disa. dit kom rebecka, lovisa, fanny och ellen också, vi lagade mat, skitgott blev det! sen skulle vi åka till stan och grilla med jerre, fabbe, stefan och sebbe, men det var för kallt. så vi stannade hemma hos disa istället och dom kom till oss. det blev musik, dans, svull och tv. härlig helg, skola imorgon igen.

bilder får ni senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0