The World's Greatest

en riktigt efterlängtad dag igår. var hemma hela dagen och runt halv sju åkte jag hem till mina otroligt saknade tvillingar och jessica i kimstad. tilda hade jag inte träffat på ca två veckor, helt sjukt. himla längesen vi fyra hade en sådan kväll, och dom kvällarna är bäst. satt och pratade om allt och ingenting i flera timmar, så jävla skönt för vi kan prata om precis allt. sen bjöd vi hem kalle och petter till bonde-land, jävla bra killar det där ska ni veta! mys i soffan och sedan karate/hopp-bilder och snöbollskrig ute, där vissa var mer inblandade än andra hehe. dom åkte hem vid tolv, och då satte vi fyra oss i köket med cola och pratade fram till klockan slog tre. ni är bäst! ♥ hihi.

jag kan lova att jag var duktig med att ta bilder igår, kanske lite för många.. hehe.












vääääldigt många bilder hihihihihihihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0