tisdag-g-g


tisdag idag då. vi hade nationella prov i svenska, sjukt svårt enligt mig och det gick sämst. vi slutade vid tio i ett som vanligt och efter skolan åkte jag in till staden med lina, matilda och sarus. vi slog oss ner på donken och tjockade oss, jossan var också med och senare kom även crille boi. vid fyra drog matilda hem och vid halv fem gick jag, sara och crille till john bauer på öppet hus. där mötte vi jessica också så vi kollade på hotell & restaurang linjen, den verkade riktigt bra. sen mötte vi upp lilla jossan igen och pratade med henne. jag, sara och crille tog åtta pendeln hem. skönt att sitta hemma under ett varmt täcke nu, det var sjukt kallt ute!


btw crille du är sjukaste "prova att ha mössan precis över ögonbrynen som killar har, och precis över dina dingding" sara och jag dog! haha sjukt kul var det, jag skrattar fortfarande åt det haha (a)

bilder från idag

sara min bäjb

matilda aka min pussy

lina min fina

tjocktttttttttt


Kommentarer
Postat av: sara

hahah . DINGDING! xD bellöö min bääjb . mihihihihi gillar dom här tjockis dagarna :))

2010-02-09 @ 22:39:27
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: jonna

sv. hihi kände bara för att skriva av mig lite :)

hihi <3<3

2010-02-10 @ 21:08:50
URL: http://ceciliajonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0