eclipse

kom precis hem från stan. har vart där och kollat på nya twilight-filmen-eclipse med matilda, jesper, jessica, sara och crille.. härliga vänner är dom ♥ sjukt underbar film kan jag lova (som de tidigare andra två också är), nu ska jag bara vänta ytterligare två år på den fjärde filmen buhuhu. hela dagen har jag och mina tre vänner varit i mårn med en massa annat folk (och teddeman ihi), solat, badat, chillat och lite sånt där. nu blir det nog sängen snart tror jag. kanske pool-häng hemma hos jesper imorgon med folket om vädret är på vår sida, annars får vi se vad dagen har att bjuda på. ska bli bättre med bilderna igen, det ser så tråkigt ut annars.


random bild.. allt är random nu för tiden :)

Kommentarer
Postat av: M A T I L D A

"vilket random hår jag har" hahah :D

2010-07-06 @ 01:17:15
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0