älskade tisdag

skolan idag var riktigt soft kändes det som iallafall. jag, sara, matilda, jessica och fanny åkte in till stan efter skolan och köpe godaste chokladbollen, underbart gott. kan det inte vara negerbollens-dag varje dag, snälla? vid fyra åkte jessica, sara och jag hem till jeremias där jakob, fabbe och simon också var. vi satt ute i finaste och skönaste vädret. det var grillning, kubb, chill, mycket skön dunkadunka musik och så klart mest skratt som gällde, ni är så sjukt bra. jag bjussar på lite bilder som jag har tagit själv och några som är från jessicas blogg!


min söta vän matilda i vår klasströja som vi fick idag!


matilda, jag, fanny och jessica


matilda, sara, fanny och jessica


jakob


jag, simon och jakob


sara och jessica


jessica och jag


jeremias


bilda hög


jessica, jeremias, sara, simon, jakob och fabian


så här kan det låta ifrån jerres mun ibland, "bella, jag har ont i snoppen" och resultatet blir då så här...

haha stördaste ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0