den 2 februari 2011

gick åt skogen med bloggningen igår, datan ville inte alls som mig. hade iallafall en lektion i hotell i tre timmar, utan lärare vilket var himla skönt! drog och tränade med sara vid tolv, och jag lovar att det kändes att jag har vart sjuk. idag började vi klockan 8, fick papper och därefter var den lektionen slut, himla värt det där alltså! jag, fanny och kajsa hälsade på våra praktikplatser, gick himla långt, körde något som jag nu kallar för hiss-race, hälsade på elin i plus-gymnasiets-matsal och avslutade vår crazy dag med mat i vår egna matsal. dom drog hem och jag gick upp några våningar och hade tyska i tre timmar, himla lärorikt! har vart på ingelstad med mamma och syster ikväll, mycket trevligt! ska sova snart, imorgon är det en lång dag.

bilder ifrån vårt hiss-race!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0