I Can't See You, But I Know You're There

började dagen med matte, jobbade på som sjutton och jag tror att läraren var riktigt stolt över oss när lektionen var slut. slängde i oss gröt på lunchen och fick ny energi till svenskan då vi också jobbade på rikitigt bra. slutade klockan 3 som nästan alla andra dagar i veckan. åkte på världens fullpackade spårvagn ner till stan, stod mosad imot rutan vid dörren, söt tjej! hälsade på våra saknade boys och även några girls. tog bussen hem direkt typ vilket jag behövde. har mått skit ända sedan svenska-lektionen och när jag kom hem var jag helt död och frös ihjäl. tog panodil och bytte om till mjukis, la mig sen i soffan under en filt och somnade. gick upp käkade och sedan tillbaks till soffan igen och somnade om. vaken nu, men helt död fortfarande. är hemma ifrån skolan imorgon, känns som det behövs just nu! puss



söt bild på mig och annis, från jessicas bloggis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0