sjuk-tjej

världens mest hemska natt hade jag inatt. hade feber-frossa som bara den, låg och skakade för att jag frös så himla mycket. idag vaknade jag upp med en feber som var 40,2 grader hög, var jätte-yr i huvudet och hade mega ont i halsen och huvudet. jag som trodde att jag började bli frisk, och då börjar allting om och blir så mycket värre. orkar inte vara sjuk mer nu, att ligga i en soffa under en filt hela dagarna börjar bli ganska långtråkigt. min hals gör så himla ont, usch på det här. är hemma från skolan imorgon, om jag inte är bättre då blir det nog ett besök till fabror doktorn.


Kommentarer
Postat av: ebbii

krya på dig gummman <33

2011-01-24 @ 09:36:12
Postat av: bellis

tack gulle-ebbis! <3<3

2011-01-24 @ 17:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0