Party rock is in the house tonight

hade en riktigt rolig och trevlig kväll igår med himla bra människor! först satt vi ute på filtar i gräset under solen med dricka och myste, några timmar senare körde vi kubb. när det började bli kallt drog vi oss in i lägenheten. jessica och jag sov kvar där och vi var vakna alldeles för länge inatt känner jag. vaknade av två herrar som inte kunde sova klockan nio imorse, och redan då ville jag dö. somnade om igen när de drog, sov vidare till ett. har aldrig vart så bakis som jag har vart idag. fyfan va dåligt jag har mått, usch, fy och blä. duschen, tv:n och slutligen pizza & cola har räddat min dag.


bilder från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0