das cityyyyyyyy

idag drog ebbbbi och jag till stan efter skolan, vi slutade tio i ett. vi chillade runt i kanske tio minuter, sen tog vi en låååååång fika. riktigt gott kan jag loooova! ihihi shit så kul det var, jag kunde fan inte sluta skratta ebba, men du är ju som du är! ebbbbi och jag softade runt ännu mer och sen vid fyra kom jonna. gissa vart vi hamnade, inte på donken väl? nej, vi går ju aldrig dit? haha aae, inga kommentarer om donken! där satt vi i två timmar och bara pratade.. ni är bäst! ♥ vi tog pendeln hem vid sex, men inte jonna för hon skulle träna. på pendeln träffade vi hampus, zako och jens som hade kul tror jag? ihih en riktigt skön och bra dag med bästaste vännerna ♥

btw ebba.. kom ihåg vårat löfte nu, annars vet du vad som händer! (a)

pussen

 

Kommentarer
Postat av: ebiiis

hahahah tror du jag kan sluta skratta eller? fuulaste ;) jag lovar, vårt löfte ska hållas! kul dag ihihi, bästa ni <3

2009-11-04 @ 21:06:26
Postat av: bella

sv till ebbis. haha det var fuuulaste!

bästa ni<3

2009-11-05 @ 20:57:01
URL: http://bellafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0