vi är ju bäst ;o

idag var det skola som vanligt. haha, matilda och jag är ju så bäst på orientering! vi fick en C-bana som skulle vara lätt och lång, haha den var riktigt svår eller det är nog vi som inte kan läsa kartan. vi kom tillbaka till skolan tio minuter efter att lektionen hade slutat, och pernilla bah: nästa gång kanske ni inte ska springa tillsammans? what, så j*vla elakt sagt! vi slutade 12:50 idag så himla nice, när jag kom hem pluggade jag för vi har ju så lite läxor och prov just nu tycker jag? :S klockan fem tog jag moppen hem till jonna, hon fixade sig och sen åkte vi moppe till blacka och kollade på grapparnas match. vi satt med jossan, elin och emelie först och sen kom också cissi, bella, ebba, johanna, milla, michis, sara och lilla teddy. blacka vann med 3-1. vi åkte hem halv nio, släppte av jonna hemma hos sig och sen åkte jag hem till mig. egentligen måste jag plugga nu, men orkar inte det haha.

pussen


Kommentarer
Postat av: M A T I L D A

HHAHA fyfan ! bella vi SÖÖÖÖÖG xd <33

2009-09-03 @ 21:15:37
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0