äre måndag så äre

väldigt skön och rolig dag har det varit! började med att vi började skolan vid halv tio, och då hade alla vi hotell & restaurang + bageri-ettorna en så kallad gemensamhetsdag med treorna i folkparken. dom hade hittat på en massa knasiga lekar som vi skulle köra, riktigt kul att kolla på var det! avslutades med tacos och kladdkaka som dom hade gjort, smaskens! vi slutade runt halv ett och då blev det stan med sara, jessica, stoffe, måns och marcus en stund. jag, sara och jessica tog pendeln hem till sara sen och där påbörjade vi operation-saras hår som pågick i ca 5 timmar! ett tag var håret totalt knall-vitt, men när vi fick i dom bruna slingorna blev det riktigt snyggt! bästa frisörerna är vi jessica :) kom hem från sara för en stund sen heh.

imorgon blir det skola från halv nio - halv tio, onödigt kan ni tänka, men måste dit eftersom jag har mentorssamtal vid elva ändå. sen ska jag antagligen vara med sara och jessica hihi!


kajsa, stoffe och sara



marcus, kajsa och fanny






måns och sara



stoffe



jessica, jag och sara



FÖRE!!!



EFTER!!!



sara och jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0