ganska sent

okej, det här är helt klart klockrenaste kvällen på länge! det var nog länge sen jag skrattade såhär mycket.

jag åkte till disa vid halv åtta typ, vid åtta kom fanny.
vi började med att laga god mat, disa och jag är bäst på att göra sås, den blev sjukt god. resten av kvällen har alla suttit vid datan, alla på msn är så sjukt störda ha ha! vi avbröt vårat "msn-lan" för att tjocka i oss lite glass och annat gott. sen har vi bara suttit här, as garvat! vi dog typ av skratt förut... disa hade en lampa mot sin data och hennes skärm smälte, haha du är ju bara för söt disa ♥ 

fläsk-kotlett hihi (a)

vi har bestämmt oss för att vara vakna länge, så att vi somnar tidigt imorgon.. skola på fredag, och jag längtar så mycket?! naaaaaat

pussen

Kommentarer
Postat av: disa

hahah sjukt bästa ni!! <3<3

2010-01-10 @ 16:44:14
URL: http://disaroxner.blogg.se/
Postat av: bella

sjukt mycket bästigare disa! <3<3

2010-01-10 @ 16:47:33
URL: http://bellafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0