sjuuuukt kallt?!

kom nyss hem från crazy banana matilda hihi.

skolan började idag, så det vara bara att gå upp kl 06:00, kan lova att jag var skapligt trött då. skolan var soft, började arbeta med nytt, så det var inte så jobbig skoldag. jag, tilda, sara och jessica käkade pizza på lunchen haha. efter skolan missade vi bussen, så då åkte jag, tilda, jossan och sara in till stan.. sara tog bussen hem till crille och vi andra gick till donken och fikade och pratapratapratade.. sen mötte vi upp jeppsson vid rese, inget som sprängdes iallafall som tur var! ha ha. sen tog vi pendeln till kimstad, jossan åkte hem till sig, vi dog av kylan! tilda, jeppsson och jag gick till pizzan för jeppsson skulle käka. där satt vi länge, han vann fett med pengar. sen tog vi bussen hem till tilda, basse kom vid tolv. där hade vi myskväll kollade på film och var allmänt flummiga.

pussen


Kommentarer
Postat av: M A T I L D A

höhöhööh bästa belllie :)

2010-01-16 @ 20:16:08
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0