sola och bada

igår på kvällen åkte jessica, lisa och jag till simon där det var fullt hus. john p, jocke, pelle, sebastian, marcus, oliver, axel, evelina, simon och vi kollade på vm-finalen. det var blandade åsikter om vilket lag som skulle vinna och när spanien gjorde mål blev det fight, pojkarna slängde sig i en hög på varandra och skrek. sedan brummade jag och lisa hem till henne åt lite nattkäk och sedan blev det balkong-häng och en sleep-over. vaknade skapligt imorse, frukost och sedan köpte vi jordgubbar på ica och drog oss sedan mot mårn. en miljon grader varmt ute idag, jag lovar. jessica, david, pelle, sara och matilda joinade oss även där. ska snart käka, sedan blir det antagligen mårn och nattdopp med folk.


jag, bild från mårn-hänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0